Безсмъртните завети на Апостола. Арт проект


Грипна ваканция. Според санитарните власти, трябва да съм болна, но не съм… И като не  съм, стоя пред компютъра и чета… Чета всичко каквото ми попадне, стига да не е политика. Прескачам от сайт в сайт … и … скачайки… попаднах на един проект „Големите речи на г-н Кинг.“

Великите речи на Мартин Лутър Кинг.

Идеята направо ме завладя … Първото нещо, което ми изплува пред очите бе образа на  Апостола и неговите завети.

Доста зор видях докато намеря подходящо изображение от което да направя шаблона. Почти всички снимки на Левски са в полупрофил и трудно се получава цяло лице. Накрая обаче успях!!!

шаблон

шаблон

Опитах се да опростя образа възможно най-много, за да може лесно да се обръща и сглобява позитива и негетива.

Ето и алгоритъм на изработката:

1. Принтирайте образа върху бяла или цветна хартия. Ще стане чудесно, ако на изложата се редуват образи в цветовете на трикольора. Аз смятам така да го направя.

2. Изрежете внимателно белите/цветните/ и черните части.

3. Подредете ги върху цветна основа, по същия начин както изглеждат на шаблона.

4. След това, внимателно обърнете черните части на другата страна на основата, така че да станат бели.

Ако тази операция не Ви е много ясна, вижте видеото:

Вижте крайния продукт:

Безсмъртните завети на Левски

Безсмъртните завети на Левски

Думите ще ги сглобим  от изрезки от вестници.

Ще направим изложба. Така на 19 февруари ще отдадем почит към Апостола и неговото дело.

Обещавам да споделя моменти от изложбата в страницата във Фейсбук.

Благодаря Ви, че бяхте с мен!!!

Editing: Нещо интересно

11 thoughts on “Безсмъртните завети на Апостола. Арт проект

  1. Pingback: Знамето на Левски | Моменти от класната стая

  2. Pingback: Акростих книжка за Апоспола | Моменти от класната стая

  3. Pingback: Един час посветен на Апостола | Моменти от класната стая

  4. Тониииии, като видя твой пост, често пъти се чувствам като дядо Йоцо от разказа на Вазов.

Благодаря за посещението.