Учебната година ще завърши дистанционно, което означава, че годишният преговор и изходящата диагностика също ще се проведат дистанционно. В тази публикация ще покажа един инструмент, който дава възможност на учителя не само лесно и бързо да създава електронни ресурси (работни листа, самостоятелни и контролни работи, тестове и др. ), но и да автоматизира процеса на оценяване и анотиране.
Classkick е платформа, в която учителят и учениците могат да си взаимодействат в реално време (синхронно). Подходяща е за всички възрастови групи, защото предлага различни начини за регистрация – чрез имейл или код на класа. Интегрира се в класната стая на Гугъл, така че бързо може да импортирате създадения от вас тест във всички стаи, които ползвате с учениците си.
Приложението е платено, но в условията на COVID – 19 предлага на училищата безплатен достъп.
Във видео урока съм показала:
- Регистрация в Classkick
- Менюта и инструменти в началния екран
- Създаване на задача от файл
- Примери за работа с ученици (примерите са реални от моите часове)
Още уроци може да намерите в този плейлист.
В часовете си онлайн, аз комбинирам четири основни инструмента, които установих, че са лесни за учениците и удобни за мен:
- Синхронно обучение: Zoom, Classkick
- Асинхронно обучение: Wakelet, Seesaw
Използвам още: Wordwall, Envision, Storyboardthat, Bookcreator, One note, Excel online.
Преди две години много му се зарадвах, после намалиха капацитета на безплатната му опция като ограничиха броя задания на учителя. Та ме поотказаха… Иначе е добро, благодаря ти че го сподели като още един вариант за синхронно обучение, Тони! Аз харесвам също Go Formative като платформа за синхронно обучение.
Go Formative е хубава платформа с много инструменти, но записа на звук е платен и броят на задания също е ограничен в безплатния план. В момента и те предлагат безплатен период. На който му харесва може да го използва.
Здравейте, това приложение в Тиймс ли е или отделно от него?
Отделно от него. Но може да дадете връзка в Тиймс и да бъде изпълнено от учениците.