Най-хубавите ръце


Това е нова поучителна приказка със задачки към нея от Приказко.

 

„В тази приказка народна,

има мъдрост благородна.

Ако искаш умен да растеш,

трябва да я прочетеш.“

За съжаление не успях да намеря достатъчно изображения, за да я илюстрирам, затова се наложи да направя някои монтажи. По мое мнение не е съвсем зле :)). Е, вероятно ще има и недоволни, но … до тук ми стигат възможностите с графичните програми :)).

Ето кратко описание на материалите:

Най-хубавите ръце – приказка. Презентация с ефект на разтварящи се страници.

Най-хубавите ръце – приказка. Приложение с ефектна флаш анимация на разлистващи се страници.

Най-хубавите ръце. Задачите на Приказко. Презентация – тест с въпроси към съдържанието на произведението.

Най-хубавите ръце. Работна книжка със задачи за отпечатване. Съдържа кръстословица, търсене на думи, лабиринт, езикови упражнения, страници за преразказ и творческа работа.
Най-хубавите ръце

6 thoughts on “Най-хубавите ръце

  1. Тони, с интерес следя всяко твое творение и не преставам да се чудя кога и как успяваш?! Имам един въпрос/ извини ме, но съм самоука и много нова във всичко/: Как се разлистват страничките? Ще ми трябва за един вестник по проект Коменски. Ако не ти е проблем, моля да ми пишеш, но само след като си починеш!!! Успех и поклон: Shery

    • Шери с удоволствие ще направя едно уроче по темата и ще ти покажа още няколко интересни приложения, с които можеш да впечатлиш партньорите си. Благодаря ти за готовността да изчакаш… Хубаво лято и на теб!

      • Ееее, Тони- светкавичен отговор, за което сърцато ти благодаря! Разбира се, че ще изчакам- не ми е спешно! Спокойна почивка, мила!

  2. Поздравления за творческия ентусиазъм! С удоволствие следя твоя блог, макар че не съм начален учител.
    П. Георгиева, Етрополе

  3. Тони, поздравления! Възхищават ме и идеите ти, и уменията ти! Ти си страхотна!

Благодаря за посещението.