5 презентации за първокласници


Editing: Нещо интересноКакво намирате, когато решите да почистите компютъра си? 🙂

Аз не го правя много често, всъщност почти нямам този навик и обикновено се сещам, че трябва да го сторя, едва когато горката машинка съвсем започне да се задъхва … Почистването,обаче през такива периоди от време, е истинско приключение в миналото :)))). Има моменти, в които се разочаровам от себе си, виждайки колко недовършени неща съм оставила и други…., когато попадам на забравени находки…:)))). И когато си намеря една такава находка, отново се ядосвам, че не съм го използвала, когато му е било времето…

И понеже днес попаднах на няколко такива находки с материали за първокласници, които съм правила за предишния ми випуск, а с този съм пропуснала да ги използвам,  се ядосах на себе си и в крайна сметка реших да ги публикувам. Дано да свършат работа на някой колега или родител.

Чудя се, защо не измислят някаква подсещачка, която да ти напомня какво имаш в компютъра…:)))).

Първите три презентации са по математика. Направени са по помагала на издателство „Булвест 2000“

1. Урок №9. Задачи от сборник

В тази презентация може да използвате виртуалната клавиатура с безжична мишка.
2. Събиране и изваждане на числата до 5

3. Събиране и изваждане на числата до 20 без преминаване

Презентациите (2 и 3) могат да се използват за поправка на самостоятелните работи, самопроверка или подготовка.

Следващите две презентации са по български език и отново са направени по помагала на издателство „Булвест 2000“.

Тест в края на предбуквения период. Може да се използва и в предучилищна група.

Гласни звукове и букви. Тест.

В предпоследния слайд на тази презентация, използвам маркера на PowerPoint и безжична мишка, за да свържат първокласниците думите със звуковите модели.

Е, това изрових от старите ракли :))). Надявам се находките да са полезни!

Благодаря Ви, че бяхте с мен!

5 thoughts on “5 презентации за първокласници

  1. Не вярвах, че съществуват такива хора като Вас да дават безвъзмезно всичко което имат, поклон. Благодаря. Да сте жива и здрава.

Благодаря за посещението.