Писане и четене със звук и буква Чч


5753914434f967f3bf40731335263035В тази публикация качвам един комбиниран работен лист, в който съм сложила задачи по четене, писане и математика. Ще го дам като домашна работа, но би могъл да се използва и в час, като допълнителна работа за по-бързо справящите се със задължителните задачи ученици.

В листа са сложени задачи за самодиктовка по думи от картини, съставяне на изречения по картини, прочит на текст и рисунка към него, както и няколко математически задачи свързани със съдържанието на текста. Смятам, че първокласниците ще успеят да се справят самостоятелно със задачите. Но това ще разбера със сигурност в петък.

Надявам се, да съм Ви помогнала или поне да съм ви вдъхновила за някоя и друга интересна идея :).

ПП. Много колеги ми писаха, че не могат да изтеглят документа. Ето откъде може да го изтеглите:

Изтегляне

Благодаря Ви, че бяхте с мен!

3 thoughts on “Писане и четене със звук и буква Чч

  1. Всичко е много професионално направено. Идеите са прекрасни и с удоволствие използвам някои от тях.
    Благодаря, Тони!

Благодаря за посещението.