В днешно време, все по-голям брой хора предпочитат да съхраняват своите документи в облачни дискове като Dropbox, Google диск или Onedrive. Съхранението в „облака“ е практично, не само защото „не натоварва“ дисковите устройствата на компютъра, но и гарантира запазване на вашите продукти при евентуална повреда.
Безплатното пространство в облачните услуги има ограничение за съхранение, затова потребителите често прибягват до създаването на множество различни профили или ползването на няколко различни услуги. Преминаването от профил в профил, в една или повече облачни услуги, е досадно и неудобно, а понякога е съпроводено и от чисто човешки недостатъци, като например, да забравиш къде точно си съхранил даден документ.
Решение на този проблем ни дава Multicloud. Услугата е безплатна и ни позволява да обединим своите облачни дискове на едно място. MultCloud позволява на потребителите си да поставят своите Box, Dropbox, Google Drive, Sky Drive, SugarSync и Amazon S3 в нея. По този начин те не е нужно да влизате в профила си или да се регистрирате всеки път, когато искате да превключвате между различни сметки. Системата за издаване на разрешение за MultCloud се основава на OAuth, която е стандартна рамка за разрешаване и позволява на приложения от трети лица да се изгради връзка с HTTPS услуги, без да се изисква потребителско име и парола. Най-практичната функция в MultCloud е функцията за безпроблемно движение. Можете да премествате файлове от един облачен диск на друг в начина,така както го правите върху вашия компютър.
Как да работим с организатора?
Ето кратък преглед на функциите:
1. Регистрирайте се в системата.
След регистрация, ще трябва да потвърдите вашия акаунт от електронната си поща.
2. Влезте в системата и започнете да добавяте своите облачни дискове.
Multicloud ще ви предложи да изберете своята облачна услуга. Щракнете върху нея, за да я маркирате и натиснете бутона „Next“.
3. Именувайте своя диск или го оставете по подразбиране, а след това разрешете свързване.
При положение, че имате повече от един профил в една облачна услуга, добре е да именувате по различен начин своите дискове.
Свързването става бързо и само след няколко секунди върху вашия работен плот в Multicloud ще се заредят папките Ви.
Тази процедура е аналогична за всички услуги, които ползвате.
4. Изберете „облак“, за да видите своите ресурси:
5. Multicloud ви позволява да управлявате своите документи – копиране, изтриване, споделяне, преглед, преименуване, преместване …
Щракнете с десен бутон върху желания от вас документ и изберете желаното действие.
6. Добавяне на папки и документи.
С помощта на Multicloud, Вие може не само да управлявате съществуващи папки и документи, но може да добавяте и нови. Направените промени автоматично се актуализират в съответния диск, с който работите.
Добавянето на документи и папки става изключително лесно. Просто щракнете върху Upload и преместете с влачене документа или папката, която искате да качите от твърдия си диск.
Може да използвате и бутона „Add“.
Използването на облачните услуги е не само начин да предпазите от загуба вашите ресурси, при евентуална повреда на компютъра, но и удобен начин за пренасяне. Когато вашите материали са облака, те винаги са с Вас. Това, което Ви е необходимо е само връзка с Интернет и имате достъп до всичко, навсякъде, по всяко време и от всеки компютър.
Благодаря Ви, че бяхте с мен!
Благодаря, Тони! Много удобно и практично! Невероятна си!
Pingback: MultCloud управ&#...
Отново с мисъл за другите, мило Тони! Благодаря ти, благодаря! Генератор на добринки си! Задължително ще се възползвам.
Чудесно предложение, Тони! Непременно ще го използвам, защото непрекъснато си забравям паролите!!!
Непременно ще го пробвам! Дано да се справя! Тони, сякаш ми четеш мислите: „Преминаването от профил в профил, в една или повече облачни услуги, е досадно и неудобно, а понякога е съпроводено и от чисто човешки недостатъци, като например, да забравиш къде точно си съхранил даден документ.“ Благодаря ти за поредното ценно онлайн бижу!