ReelApp – 2 в 1


Editing: Нещо интересноС ReelApp  може да създавате анкети от вашите презентации, документи и снимки. Анкетирането става на принципа на бързото гласуване (палец нагоре – харесва ми, съгласен съм; палец надолу – не ми харесва, не съм съгласен). Презентациите-анкети може да споделяте в социалните мрежи или да вграждате в сайтове.

Заснемане

ReelApp  може да бъде използвана за създаване на въпросници от типа (вярно, грешно), за проучване на интереси, мнения по различни въпроси, гласувания по разнообразни поводи и др.

Идея:  Приложението е много полезно за провеждане на конкурси.

Може да се използва като онлайн галерия, читалня … и др.

Гласуването не изисква регистрация, така че могат да гласуват дори и малките ученици.

Ето един много кратък урок за работа с приложението, направен върху самото приложение ReelApp  :

Стъпка по стъпка в ReelApp 

Пожелавам Ви вдъхновена нова седмица!

Благодаря Ви, че бяхте с мен!

Благодаря за посещението.

