100 последователи


За мен е чест да получа това доверие!

100

Приемам го като отговорност! Отговорност към тези 100 човека, които са се абонирали да четат моя блог!

Благодаря Ви, приятели!

Някои от вас познавам, други – не! Но всички Ви чувствам близки, защото когато

решиш да следваш някого, значи той е полезен за теб, той е близък до мислите ти,

до светогледа ти, до усещанията ти! А щом Вие сте ме почувствали така, то аз

нямам какво друго да кажа освен едно голямо – БЛАГОДАРЯ!

Надявам се да си бъдем полезни, да се учим взаимно и да уважаваме труда си!

БЛАГОДАРЯ ВИ, ЧЕ СТЕ С МЕН!!!

Антоанета Миланова

ПП. Ще се постарая да не бръщолевя много и досадно!!!🙂

Не забравяйте да последвате Гали!

13 thoughts on “100 последователи

  1. Тони, просто не знам по-добър български учителски блог от твоя. Не знам и по-добър блог на друг, откъдето и да е колега, макар че много бродя! Е, хайде, Лари, но той никога не се явява в ролята на рисърчър като тебе, а само на кюрейтър. Искам да ти благодаря първо, че винаги показваш стойностни и мноооого полезни образователни ресурси, второ, че ги обясняваш така увлекателно и нагледно, учиш ни и ни вдъхновяваш. Лично за себе си искам да кажа, че много съм научила за теб и много има още да уча. Така е било, така и ще бъде! БЛАГОДАРЯ ТИ! Знам, че последователите ти са много повече от сто и непрекъснато ще растат, защото това е естествения ход на нещата🙂 Продължавай да светиш!

    • Ей, Роска, благодаря ти за това мнение! Изказано от Учител като теб, то има огромна стойност!!!! Ти си моето прозорче към света, който не съм видяла. Учители не само ме учат, те ме стимулират да вървя напред! На свой ред ти изказвам едно ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ, за търсещия дух, който притежаваш, за вдъхновението, което само ти можеш да раздаваш! БЛАГОДАРЯ ТИ, РОСИ!

  2. Чувството е взаимно, Тони! Емоцията …в края на месеца…обещавам! А ти?

  3. Благодаря ти, приятелче! Малко са хората, които се раздават като теб. Не знам дали осъзнаваш колко си полезна на всички български учители! Малко е да кажа „Благодаря ти!“, но няма по-хубава българска дума, с която да я заменя!

    • И аз ти благодаря, Веви! За приятелството, за помощта и подкрепата, която винаги мога да очаквам от теб! Тези неща не се изричат с думи, защото са …. невидими!

  4. Малко хора решават така самоотвержено да споделят опита си, затова ние трябва да БЛАГОДАРИМ!

  5. Благодаря за топлия ти глас, за така нужното ми бръщолевене, за знанията, които получавам с разбиране и за още куп неща. Благодаря, че идваш в пощата ми, че ме правиш значима и ми даваш криле…Бъди това, което си. Аз имам нужда от теб, Тони. Ако някога си купувахме задължително вестник, всеки ден, днес аз чета „Моменти от класната стая“! Това е критерият да бъда в час със себе си и времето. ПОКЛОН! Чакам те!
    Не забравям да бръщолевя с любов за ГАЛИ!

Благодаря за посещението.

