ExamTime – управление на обучението


Editing: Нещо интересноExamTime e платформа, за което авторите му казват, че ще промени ученето. То е все още в бета версия и непрекъснато го обновяват и подобряват. Макар и незавършено, приложението има всички необходими функции, които ще ви позволят да управлявате успешно процеса на обучение. Чрез ExamTime може да създавате групи или класове от учащи се, да проследявате тяхната ангажираност и напредък. Може да създавате учебни ресурси с четири абсолютно необходими инструмента: уеб документ, мисловни карти, флашкарти, викторина (тест). Създадените от вас ресурси, могат да бъдат достъпни не само от ExamTime, но и от други места в мрежата – блогове, сайтове, форуми и соц. мрежи. Управлението е изключително лесно, много интуитивно, а с инструментите бързо се създават ефектни обучителни материали. Аз виждам голямо бъдеще на тази платформа, смятам да използвам инструментите й, защото ми харесва тяхната визия, лекота и функционалност. Предполагам, че тя ще заинтригува много от вас, затова подготвих 6 кратки урока, които ще ви въведат в средата на платформата.

Признавам, че примерите във филмите не са блестящи образци на педагогическата мисъл🙂, но целта ми бе просто да покажа възможностите на платформата и инструментите й.🙂 Както се казва: „От мен – уроците, от вас – съдържанието.“

А… и още нещо…, Ако ви дразня с бръщолевенето си, може да си спрете звука :))). Това е предимството на Интернет пред живото предаване :))).

1. Урок № 1. Регистрация. Създаване на групи/класове. Въвеждане на учебни предмети.

2. Урок №2. Създаване на уеб документ.

3. Урок №3. Създаване на флашкарти.

4. Урок №4. Създаване на мисловни карти.

5. Урок №5. Създаване на тест.

6. Урок №6. Календар. Планиране.

Убедена съм, че Examtime ще ви бъде от полза и с него ще създадете прекрасни обучителни материали. Убедена съм, че ще подпомогне ученето на децата и ще допринесе за по-добрата обратна връзка и взаимодействие между ученик и учител.

ПП. Последните ми изречения, са като заключителни думи при защита на І-во ПКС :))))). Ха, Ха!!!!

Приятна работа!

Благодаря Ви, че бяхте с мен!

Не забравяйте за Гали!

14 thoughts on “ExamTime – управление на обучението

  1. https://www.engrade.com – голяма, разработена платформа, от която вероятно могат да се използват рационално и отделни елементи – например липсващия в ExamTime електронен дневник / дори и само с индивидуална учителска регистрация/

    • Благодаря за предложението. Страхотно е!!! Не бях попадала на него и с интерес ще го разгледам. Страшно си падам по такива платформи, те са голямо улеснение за учителите.

  2. Още веднъж благодаря за платформата! Може ли да ми кажете как да вградя в сайта си само отделен материал /примерно флаш-карта – работеща/, без да давам достъп до останалите неща /навигацията на таблото – цялата платформа/. Когато вградя линк – давам достъп до всичко. А по другия начин – embed – не се получава нищо в WordPress. Благодаря предварително за отделеното време –
    В.Ценкова

    • Това е хубав въпрос🙂. За съжаление WordPress не поддържа кодове iframe (много е неприятно). Това, което може да направите не е най-рационалното😦, защото изисква да си направите регистрация в друга платформа и да я свържете с WordPress, което мнооооооооооого разтегля и усложнява нещата. А относно линка, вероятно имате достъп до останалите неща, защото не сте излезли от профила си. Ето пробвайте как изглеждат моите карти с линк: https://my.examtime.com/en/p/161432––flash_card_decks.

      • Много Ви благодаря! Наистина това е причината, но аз от много гледане не съм го догледала. И нетърпелива да изпробвам всичко, натворих куп други „конструктивни“ нещица, вместо просто да си затворя вратата! Колкото до платформата – междувременно видях Weebly и си спретнах набързо нов сайт – много по-леко и комфортно от WordPress, и ги свързах.
        В. Ценкова

      • Да, така е! Аз съм запален фен на Weebly. Всички сайтове на класове съм ги базирала там и съм много доволна. Това е най-доброто от безплатните предложения.

  3. Благодаря за споделената идея! Гледах внимателно видеата и имам въпрос. Възможно ли е да получим резултата на всеки регистриран ученик от тестовете?

    • Да, може да ги видите. Трябва да присъедините учениците, да ги въведете в групи и след това ще може да проследявате активността им, като щракнете към групата, в която сте ги въвели.

      • Ще опитам! Благодаря още веднъж!

  4. Много благодаря за платформата – дълго търсех нещо подобно.
    В. Ценкова

  5. Здравейте! Публикацията ме заинтригува! Все още не съм изгледала всички видеа, затова може би и не съм разбрала как да променя езика на работното поле, да бъде български! благодаря предварително!🙂

Благодаря за посещението.

