Прикачени документи в календара на Гугъл


Editing: Нещо интересноМислех си, че знам всичко за Гугъл, но….

Признавам си, че не знаех, че в календара на Гугъл може да се прикачат документи. Днес го разбрах и бях много доволна от наученото. Нямам търпение да го споделя с вас. Ако имате регистрация в Google и електронна  поща в  gmail, то тогава със сигурност ползвате и календарите.  Преди време предпочитах календарите на Гугъл, но после започнах да ползвам тези на Outlook. Днес, обаче, попаднах на интересна статия, която показва една много интересна настройка в Гугъл, която позволява към дадено събитие да се прикачат документи от Гугъл диск или от компютъра. Това ме въодушеви, защото по този начин могат да се правят много ефективни графици по проекти, да се плануват екипни задачи (документите в диска на Гугъл могат да се работят от няколко човека), тестове и т.н. и едно е сигурно, няма да ги пропуснете, защото Календарът ще ви уведоми.

Нямам търпение да споделя откритието си с вас. Една малка настройчица, а колко работа върши :))))

настройки

След като направите тези малки, но значими стъпки :))), може да гледате видеото:

Много ми хареса тази възможност. Това ми позволява да си планирам всички ресурси, които ще използвам през годината. Да ги планирам не само като съдържание, но и във времето на деня и така няма да забравя НИЩО!!!!  Браво на Гугъл! Пак се връщам в неговите календари!

Надявам се, че това е било полезно и за вас!

Благодаря Ви, че бяхте с мен!

Не забравяйте Гали!

2 thoughts on “Прикачени документи в календара на Гугъл

  1. Тони, благодаря ти, че сподели с нас тази възможност. Аз отдавна ползвам календара на Гугъл, за да отбелязвам важни събития и той винаги ме информира какво ми предстои. За тази опция не съм подозирала, но веднага се сетих поне за няколко приложения. Още веднъж- благодарности за споделеното!

Благодаря за посещението.

