Как да ги посрещнем


Editing: Нещо интересно

Миналата година попаднах на една прекрасна идея за надпис върху врата на класната стая. Не го направих, защото посрещах първокласници и те едва ли щяха да прочетат написаното. Но си обещах да го направя за посрещането във втори клас.

класна вратаЙовков е казал:

„Думата е страшно нещо, в нея са затворени изразните средства на всички изкуства: бои, линии, форми, звукове, движения – всичко, стига да можеш да боравиш с тия нейни богатства.“

Вярвам в силата на думите и в това, че те могат да въздигат и да принизяват, както нищо друго в този свят. Иска ми се, този надпис да даде крила на моите птици и те да летят успешно през цялата година.

Предлагам го и на вас, защото всяко дете заслужава крилат старт.

Надписи

Благодаря Ви, че бяхте с мен!

17 thoughts on “Как да ги посрещнем

  1. Идеята е чудесна! Ще я ползвам тази година и сърдечно благодаря!

  2. Не познавам смеха Ви, нито дъха Ви, нито гласа Ви, но съм Ваша – омаяхте ме с духа – да търсите и споделяте, защото обичате…Признателна съм Ви, за споделеното. Благодарна съм, че има такива хора в БГ, които градят…

  3. Pingback: Капсула на времето | Моменти от класната стая

  4. Страхотна идея, Тони! От все сърце желая, крилете на твоите ученици да са силни и да ви отведат далече!

  5. Благодаря Ви за ценния труд и огромния опит, който споделяте с нас, неопитните!

  6. Благодаря за чудесната идея!
    И аз от няколко години украсявам вратата на класната ни стая, разбира се с помощта на учениците си и според празниците, и знам, че на всички много им харесва. Тази година ще съм с първокласници и имам подобна идея. Когато я осъществя ще ви се похваля.

  7. Тони, като споделяш….правиш и нас специални🙂 БЛАГОДАРЯ, СЛЪНЧИЦЕ !!!!

    • Тони, отново ни поднасяш идеята, като оригинален подарък! Сърдечно благодаря!😉

Благодаря за посещението.

