Онлайн бюлетини


5753914434f967f3bf40731335263035В тази публикация ви предлагам два онлайн инструмента, с които може да създадете свои уеб-бюлетини. Създадените върху тях страници може да бъдат споделяни в мрежата, както в собствени сайтове и блогове, така и в социалните мрежи.

Capture4Първият инструмент съм го споделяла в ФБ страницата на блога ми – Smore. А тук: Създаване на… – Smore  може да прочете как да направите свои подобни бюлетини.
Capture5А това е втората платформа е Таскк. Упътване как да работите върху нея също съм направила върху самите шаблони, които предлага приложението. Таскк – как да създадем уеб-бюлетин.

След съхраняването на бюлетина, приложението генерира код, чрез който може да го вградите в публикациите, така както направих аз:

Go to this Tackk on Tackk.comТези творчески инструменти, подобно на Глогстер могат да бъдат използвани за представяне на идеи, организиране на проекти и популяризиране на проектни дейности.

Приятна работа!

Благодаря Ви, че бяхте с мен!

7 thoughts on “Онлайн бюлетини

Благодаря за посещението.

