Триумф за българските образователни web


5753914434f967f3bf40731335263035Тази нощ, около 2.00 часа  (българско време), станаха известни победителите в  THE EDUBLOG AWARDS – 2012 г. Истински триум изживяха трите български ресурса, стигнали до финалния кръг.

Нека първо припомня кои бяха те:

1. Росица Минева – English Classroom, в категория „Образователно уики“

2. Илияна Илиева-Дабова – Образователен блог, категория „Библиотека/Библиотекар“

3. Стефан Стефанов – Детски клуб СОУЕЕ, категория „Администратор“

БГУЕБ

И сега ….. ФАНФАРИ!!!!!

ЕТО КРАЙНОТО КЛАСИРАНЕ:

НАЙ-ДОБРО ОБРАЗОВАТЕЛНО УИКИ ЗА 2012 г. :

Роси Минева

НАЙ-ДОБЪР БИБЛИОТЕЧЕН БЛОГ ЗА 2012 г.

Iliana

НАЙ-ДОБРЕ АДМИНИСТРИРАНИ САЙТОВЕ

ТРЕТО МЯСТО ЗА „ДЕТСКИ КЛУБ“ СОУЕЕ, гр. РУСЕ

Stefanov

 ТОВА Е ОГРОМЕН МЕЖДУНАРОДЕН УСПЕХ ЗА БЪЛГАРСКИТЕ УЕБ-БАЗИРАНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ РЕСУРСИ. СТРАХОТНО ПРИЗНАНИЕ ЗА КАЧЕСТВОТО НА БЪЛГАРСКИЯ УЧИТЕЛ И НЕГОВИЯ ВИСОК ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ!
Официалното обявяване на резултатите от Edublog, може да прочете ТУК, а презентацията от сесията на живо може да видите в този документ.
Ето няколко извадки:
kl1
kl2

ЧЕСТИТО, КОЛЕГИ!

ГОРДЕЯ СЕ, ЧЕ СЪМ БЪЛГАРСКИ УЧИТЕЛ!!!

ПП:

Моменти от класната стая, се гордее с факта, че беше основния „виновник“ тези високо качествени български ресурси да стигнат до финала с предложението си за тяхното номиниране в тази статия – Моите номинации за Edublog 2012.

Вече направо имам самочувствие на селекционер :))))

13 thoughts on “Триумф за българските образователни web

  1. Честито, КОЛЕГИ!!! Още едно нещо, което ме кара да работя с по-голям хъс!

  2. Честито, колеги! Поздравления за огромния труд, който сте вложили! Оценката е заслужена!

  3. Поздравления, колеги! Въпреки днешният ми тежък ден, в душата ми е светло и радостно, защото нашите….. Роси, Стефанов и Илиянчето победиха. И то не кого да е….а в цяла световна класация. Горда съм, че ВИ познавам!!!!!

  4. Честито на колегите! Гордея се, че сред българските учители има колеги, получили и международно признание за своя професионализъм! Напълно заслужен успех и за тримата. Още по-горда съм от факта, че голяма част от колегията безрезервно подкрепиха кандидатурите им. Надявам се да бъдем винаги единни и признателни пред професионализма. Честито още веднъж!

  5. Поздравления за колегите! Да са ни живи и здрави!Това е българският учител – творец , новатор и будител! Гордея се, че съм български учител! Въпреки, че ни унизяват по какви ли не поводи, ние не се предаваме, защото работим в името на децата.

  6. Тони, благодаря ти, че номинира Образователен блог! Когато се прибера в България, ще се запознаем! Не мога да повярвам – учителски блог на български език е пръв в категорията си! Ето това ми дава кураж да продължа. Хиляди благодарности на всички, които гласуваха за българското учителство! Честито, колеги!

  7. Честито на колегите! Наистина чудесна новина за победата на българските колеги! Благодаря, Тони, че ни информира за българското участие и можахме да ги подкрепим!

  8. Мила Тони, ТИ си ДОБРИЯТ ВЕСТОНОСЕЦ🙂 Толкова е хубаво! Радвам се за Роси, Стефанов и Илиана като малко дете! Това е българският учител – поклон пред ПРОФЕСИОНАЛИСТА!

  9. Прекрасна новина!!! Честито на тримата колеги!!! Те заслужават това признание! Вярвах искрено, когато ги подкрепях!

  10. В моменти като този се гордея, че съм БЪЛГАРКА:) Искам повече такива моменти, нека си ги даваме! Обичам ви и ви се покланям на всички за доверието и подкрепата, която ни дадохте и на тримата! Излезнахме на световната сцена с гръм и трясък, преборихме даже Twitter по гласове…това вече е невероятно постижение, колеги! Благодаря ви!

  11. Честито, на колегите – аз също съм горда с техните постижения! Благодаря ти, Тони, че ни направи съпричастни със събитието! Желая по нататъшни успехи на всички ви!

    • Поздравления, колеги! Радвам се за вас! Щастлива съм, че българските учители получават световно признание!

      • Горда съм ,че съм учител. Честито на колегите!!! Истински коледен подарък за всички!

Благодаря за посещението.

