Нов випуск, нов късмет :)


Отново съм първокласничка. Няма да казвам за кой път, защото Любен Дилов – син ще ми посочи червен картон :))).  За мен, обаче, приемането на всеки нов випуск, началото на всеки първи клас е нещо много специално, за това за всеки випуск готвя ново тържество, с нов сценарий… Сега се замислям, че през годините никога не съм използвала един и същи сценарий… Дори си мисля, че от тях би се получило добро помагало :))), но пак няма да казвам с колко страници, защото ще чуе Л.Д.- син. :))) и…- червен картон!

Тази хубава статия ще посветя на моите първолачета от випуск 2012/2013 г., защото днес се получи един прекрасен първи учебен час.  В това може да се убедите сами като разгледате снимките от нашия сайт – Малки авиатори и ще се убедите, че от божурчетата по-хубави няма :)) /Хайде и аз като гаргата :)/

 

Не публикувах сценария по-рано, не защото се страхувам, че някой ще ми открадне идеята, а защото не знаех как ще се получи. А пък в предисловието на блога си съм писала, че материалите са изпробвани в моята практика.  Е, днес ги изпробвах. Получи се, емоционално, вълнуващо, интригуващо. Децата нямаха търпение да ги посоча, за да коментират, да обясняват и разказват. Затова сега споделям този сценарий, той е подходящ за часове по етика, етикет, добри обноски, правила и т.н. Може да използвате части от него или да го преработвате, но не забравяйте автора :)))

Сценарий

Презентация

Модул с Енвижън (разработих го и с много мишки, защото смятам, че темата е подходяща за подобна работа)

Е, останах вярна на героя си …:)). Приказко също днес беше с нас и то от плът и кръв :)))). Благодаря на моите бивши ученици, които се включиха в малкия спектакъл и наистина впечатлиха мъниците. Габи, Вени, БЛАГОДАРЯ ВИ!!! 

Всъщност аз най-много си харесвам стихчето „Вълшебни думички“, затова ще го сложа тук. Изображенията могат да се принтират и да служат като табла за културно поведение: Е това е от мен за днес, а от утре започва необичайното обичайно…Все пак съм нетърпелива :))).

Благодаря Ви, че бяхте с мен!

4 thoughts on “Нов випуск, нов късмет :)

  1. Тони, споделила си безценни материали! Благодаря, за хубавите идеи и щедростта! Успех с първолачетата!:)))

Благодаря за посещението.

