На изпроводняк …


Това писмо-послание ще подаря на моите четвъртокласници в края на учебната година. Приготвила съм диск със снимки, които съм им правила през годините и видео с послание, което ще публикувам малко по-късно, след края на учебната година. Страхувам се сега да не го открият и да разваля изненадата🙂

Писмото го публикувам по-рано, защото съм взаимствала идея от колега, а пък и може да се  хареса на някого и да го използва.

Аз поднасям горещите си благодарности към Дани Ганчева за прекрасното стихотворение, което публикува в Общност Начално образование. Смятам, че то е една искрена изповед, в която може да се открие всеки начален учител.

Благодаря, Дани! Надявам се оформлението да ти хареса.

писмо за четвъртокласници

Ще го разпечатам цветно двустранно, а след това ще го ламинирам. Надявам се да им остане един красив спомен от първата учителка.

6 thoughts on “На изпроводняк …

  1. Тони, зачетох се в уроците ти за сайт в Weebly. Много ми се иска да и там да се науча. Както си обяснила в webnode, с тези реклами, пространството… Иначе вече 2 год поддържам там, но искам нещо друго да пробвам за следващите 2! Ще видим. дано успея! Благодаря ти за всички виртуални уроци! Незаменима помощ си ни! Спокойна ваканция, мила!

  2. Здравейте.Аз сам майка на четвъртокласник и на по-малко от него се вълнувам от предстоящата раздяла с един невероятен приятел-педагог който успя да омотае и мен в своята вълшебна приказка.Безкрайно се радвам че има все още такива хора който жадуват за призванието си.Обичам да се ровя и да чета тук-там и материала с който сте се подготвили е оригинален и доста интересен .Наистина хубав спомен за децата. ПОЗДРАВЛЕНИЯ Десислава Матова гр.Плевен

  3. Тони, това е най-големият комплимент, който съм получавала до момента от колега!Думите ти ме стоплиха и трогнаха… Предполагам, че всеки Учител ще открие частица от себе си в стиховете ми, които наистина се изляха за минути оттам, където аз пазя спомени за своите Учители…
    Аз ти благодаря!А що се отнася до оформлението-то е,каквото е всичко, което правиш – стилно и професионално,и с любов…

  4. Благодаря, Тони! Точно подготвям своите неща за края на годината. Идеите ти са страхотни, както винаги!

Благодаря за посещението.

