Около празника ….


Пиша тази публикация, защото искам да благодаря на всички приятели, познати, непознати, ученици, родители, колеги и т.н., които ми изпратиха поздрави послучай деня на славянската писменост и култура. Искрено съм трогната от вашето внимание и милите думи. Благодаря!

Сега искам да изкажа благодарността си от жеста и вниманието  на един човек – моят прекрасен приятел Геновева Йотова. Това е един скромен, работлив и талантлив учител, който най-после бе оценен от образователните институции. Тази година Веви получи наградата на РИО София-област, Наградата „Учител на годината“ на община Ботевград и признанието на своите колеги. И каква бе изненадата ми когато получих следното съобщение в социалната мрежа Фейсбук :

Веви, извинявай за това споделяне на лична коресподенция.

Веви, извинявай за това споделяне на лична коресподенция.

Реакцията ми – сълзи! Благодаря ти, Веви! Такъв жест може да направи само един ГОЛЯМ ЧОВЕК, ВЕЛИК УЧИТЕЛ И ИСТИНСКИ ПРОФЕСИОНАЛИСТ. Само личности, носители на тези качества не страдат от комплекса да бъдат признавани. За тях щастието и успеха са в погледите на децата, в мириса на училището, в цвета на учебниците и тетрадките.
Благодаря ти, приятелко! Твоето признание е най-голямото, което получих за светлия празник!

А иначе и аз бях сред  отличените, които трябва да се възприемат като щастливи, защото са един  от 300 поканени гости на президентския прием послучай 24 май, който по думите на телевизиите протекъл по-скромно от обичайното.
 С президента Плевнелиев

Малко снобизъм …. Така де…:) и без това друг път няма да ме поканят…:)
Слава на Бога не бях сама…!!! Зарадвах се когато разбрах, че на приема са поканени достойни учители. С приятелите:

Е, отмина… Сега живеем до следващия 24 май – датата, на която всички се сещат за учителите.

6 thoughts on “Около празника ….

  1. Почти два месеца след публикацията…., попадам тук. Тони, Вевче, вие сте от хората и учителите, от които можем да почерпим умения и знания. Благодарна съм на съдбата, че ми даде шанс да се докосна до вас!

  2. Момичета, трогнахте ме и двете. Познавам ви и се гордея с вас, защото и двете заслужавате тази и още много награди. Най-голямото ви признание са вашите ученици и блясъка в очите им, дори когато ви срещнат след години. Но те са щастливци, че имат Учителки като вас. И двете не щадите усилия и се раздавате до край, но такива жестове на признание за другия могат да направят малко хора. Затова сте велики учителки, затова сте големи хора и чудесни професионалисти, затова успявате. Възхитих ви се и не можах да се сдържа да не ви го засвидетелствам. А иначе и Деси, и Нинка, и Тони, и другата Тони, и Стефчето, и още други колеги са достойни учители и се радвам, че добрите учители са забелязани и са получили жест на внимание. Проправяйте пътеки, за да изведете нашето образование на високото ниво, на което сте и вие. Благодаря ви, че ви има!

  3. Тони, благодаря за топлите думи! За мен ти винаги си била и ще си останеш УЧИТЕЛЯТ, от когото се уча!!! ЧОВЕКЪТ, който раздава с пълни шепи!!! ЧОВЕКЪТ, който проправя пътеки за другите!!! Думите ти силно ме трогнаха!

Благодаря за посещението.

