Уроци за предучилищници с мишлета


Отмина една интересна и емоционална предпразнична седмица, за която вече писах, затова не смятам отново да разказвам. Това, което искам да споделя обаче са няколко ресурса за предучилищна група. Първият е обобщителен урок за геометрични фигури, а другите два са забавни игри отново на същата тема.  В информацията, която съм дала по-горе, обяснявам че уроците са проведени с помощта на системата Енвижън, но тъй като знам, че много детски заведения все още не ползват многомишков софтуер, публикувам уроците и във вариант на PowerPoint. В този вариант могат да се преработят и за Mouse Mischief.

Презентации

Енвижън

 

Очаквайте още адаптирани уроци за предучилищна група. Отворена съм за дискусия по темата и предложения.

2 thoughts on “Уроци за предучилищници с мишлета

  1. Това е първото ми посещение, но със сигурност – не и последно! Поздравявам Ви за положените усилия!

  2. С голямо удоволствие разглеждам материалите, които публикувате. Ще ми бъдат полезни в раббтата. Очарована съм!

Благодаря за посещението.

